“Ağlarsam ayıp olur mu?”
“Ağlamak asla ayıp değildir, sersem. Niye ki?”
“Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki...” Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos
“Neyi bekliyoruz, Zeze ?”
“Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini.”
“Niçin ?”
“Küçük kuşumu serbest bırakacağım. Sahiden artık ona ihtiyacım yok..”
“Şuradaki nasıl, Minguinho?”
“İşte şuradaki, Minguinho.”
“Uç küçük kuşum. İyice yükseklere uç. En yukarılara çık ve Tanrı’ nın parmağına kon. Tanrı seni başka bir çocuğa götürecek ve nasıl bana güzel şarkılar şakıdıysan ona da şakayacaksın. Hoşça kal, güzel kuşum. Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos