M

M
@Mkcmn
;İnsan kalbinde ne taşıyorsa dünyayı da öyle görür. BEŞİKTAŞ
Yokluğunuzdan korkacak güzel insanlar biriktirin diğerleri her an gidebilir..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anladım ki aşk ; Her iki tarafı da mağdur eden, Yürekte izinsiz gösteri yapan, mutluluk karşıtı bir eylem…
Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede.. Yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun: "Ne yapalım, kısmet değilmiş...".
Düzenim bozulur, Hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden bilebilirsin Hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
DüşünceIerini tam ve yerinde sözcükIerIe anIatamayan kişi, yanIış tartıIarIa iş görmeye çaIışan satıcıya benzer..