M

M
@Mkcmn
;İnsan kalbinde ne taşıyorsa dünyayı da öyle görür. BEŞİKTAŞ
Gözlerinizi bu sabah mucizelere açmanız dileğiyle, hayırlı günler dilerim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Ne garip.. Sevdiğimiz insanların her yalanında bir doğru, sevmediğimiz insanın her doğrusunda bir yalan ararız...
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendi kendime.. İyi şeyler birdenbire olur Bu kadar bekletmez insanı..
Bir insan yüzde yirmi okumakla, yüzde seksen sohbetle yetişir..
Bu dünya hassas kalpler için bir cehennemdir..