Bence başarılı, sürükleyici bir kitap okudukça sorguluyorsun kendi içinde kimin neyi neden yaptığını. Livanelinin kitaplarını genel olarak başarılı buluyorum ve sıkça okumaya çalışıyorum. Bu kitapta aslında duygunun ya da duyguların insana neler yaptırabileceğinin kanıtı bir duyguyla insanın nelerin uç noktalarına gelebileceğinin... Merakla işimi bırakıp okuduğum bir kitap oldu çünkü karmaşıklıktan kurtulup sonuca varmak istedim, aşk' ın neleri yaptırdığını, yaptırabileceğini merak ettim ve tatmin edici bir sonu da vardı her okuduğumla şaşırdım beklentimin üstünde bir kitap oldu.
Henry gittikten sonra saatler daha zor geçmeye başladı. Çünkü insan hiçbir umut beslemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor.