Melda

Melda
öğrenci
Ebelik-YL
16 Haziran 2000
230 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Keşke çiçekleri çok seven bir teyzenin evinde saksı olsaydım. 💃
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çokluk çöplüktür.
Hımm.. evet.. Her şey insanın kendi elinde ama sırf korkularına yenik düştüğü için fırsatları kaçırıyor. İşte gerçek bu... İnsanları en çok korkutan şey nedir? Herhalde atacakları yeni bir adım ya da kendilerine ait yeni bir fikri ilk dile getirdikleri an.
Çok karmaşık bir döngü içerisindeyim kitap, film, ders olaylar çok karıştı.