Eskileri yad etmekte üzerimize yoktur. Garip bir şekilde özlem duyarız fakat daim ettirmeye sıra gelince yüksünürüz.Çok kadim zamanların kıymetli güzel ruhlu insanlarının bir cümlesi vardı."Allah nusretinden esirgemesin".Sahi nereye kayboldu bu "nusret" kelimesi. Bazen yenilirsin, yorulursun, yapacak bir şey kalmaz, "Katından yardımına muhtacım" diye feryad ve niyaz edersin. İşte o nusrettir. Mevla esirgemesin..(M.D)