📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Artık gitme zamanın geldi,"dedim. Beni kışkırtıp durmasından gına gelmişti. Onu çağırdığım şamdanı alıp tam mumu üflemek üzereyken beni durdurdu.
Soracasına baktım.
"Bu kaba hareketin beni incitse de umarım peri masallarıyla ile aran iyidir, arada bir o aynaya bakıp kendi kendine deli deli 'kim elemental'in en güzeli' diye sormayı ihmal et-"
Mumu üfledim, gölgeler ve alevler ve sessizlik içinde yok oldu.
Aynaya baktım.
Onunla birlikte bütün izlerim de kocaman bir boşlukta kaybolmuştu.
"İyileştiğine göre hadi çıkalım artık şuradan."
Kaşlarını kaldırdı. "Bu kutsal sudan çıkmak istemezsin diye düşünmüştüm."
Yüzümü ekşittim. "Ne isteyip istemeyeceğimi asla bilemezsin."
"Çık o halde." Gözlerini devirdi.
Yapmacık bir kahkaha attım. "Yok canım, başka? Önden sen çıkıyorsun ve asla arkana bakmıyorsun."
Yeniden gözlerini devirdi ama doğrularak söylene söylene suyu içinde yürümeye başladı. Altında hâlâ pantolonu vardı ama üstü çıplak Kalktığı anda bütün su üzerinden akmaya başladı, her hareketiyle dağlar hareket ediyordu sanki.
Önümden geçerken, "Ben çıkarken seyredeceksin değil mi? Seni kurnaz..." diye sırıttı. "Sırtıma bakma ama utanırım."
"Bana kalırsa oldukça mütevazısın," dedim. Neden böyle dediğimi bile bilmiyordum. Bu sefer sessiz ama ay gibi parlak bir gülümseme güzel yüzüne yayıldı.
"Senin kadar cesur olsam Nova,"
dedi "o" harfini bir şekilde yuvarlayarak. Yanaklarımın kızarmaması için gözlerimi kırpıştırdım.
"Gece boyunca seninle dans ederdim."
Beklenmedik itirafıyla kaşlarımı kaldırdım. Buna ne diyebilirdim ki, kaçmak için, "Sanırım artık dönsek iyi olacak," dedim. Gitmem gereken ve işkence görmeyi dört gözle beklediğim uğursuz bir kale var. Anlamış bi onaylayarak benden uzaklaştığında yüzünde büyüyen bir gülümse me vardı. Hemen kalkıp yürümeye başladım. Kalırsam oracıkta onunla dans ederdim. Deliydim sonuçta... Her şey bir yana onların ölümsüz güzelliğinden saklanabilecek miydim?