mltmcck

mltmcck
@Mltmcck
"En kötüsü de sahip olmadığın şeylere ait olmandır." FranzKafka / Milena'ya Mektuplar Evgeny grinko - youtu.be/VYCOg-yglNM
''Hayat sağlığa zararlıdır. Bilmeyen kaldı mı.''
Sayfa 26 - Ayrıntı Yayınları
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Nevzat Çelik / Ahmet Kaya - Şafak Türküsü (12 Eylül 1980)
Her kavgada ölen benim, Bayrak tutan, çarpışan... Her kadın toprağı tırnaklıyarak doğurur beni. Özlem benim, kavga benim, aşk benim... Bekle beni anne, bir sabah çıkagelirim Bir sabah anne bir sabah Acını süpürmek için açtığında kapını Adı başka, sesi başka Nice yaşıtım koynunda çiçekler, çicekler içinde bir ülke getirirler...
Nevzat Çelik / Ahmet Kaya - Şafak Türküsü (12 Eylül 1980)
Yani benim güzel annem Ala şafağında ülkemin yıldız uçurmak varken Oturup yıldızlar içinde kendi buruk kanımı içtim Ne garip duygu şu ölmek? Öptüğüm kızlar geliyor aklıma, Bir açıklaması vardır elbet giderken darağacına... Geride, masa üstünde boynu bükük Kaldı kağıt kalem. Bağışla beni güzel annem Oğul tadında bir mektup yazamadım diye kızma bana. Elleri değsin istemedim Gözleri değsin istemedim Ağlayıp kokluyacaktın Belki bir ömür taşıyacaktın koynunda. Yaşamak ağrısı asıldı boynuma, oysa türkü tadında yaşamak isterdim... Ölmek ne garip şey anne!
Nevzat Çelik / Ahmet Kaya - Şafak Türküsü (12 Eylül 1980)
Kaç zamandır yüzüm traşlı Gözlerim şafak bekledim Uzarken ellerim kulağım kirişte Ölümü özledim anne... Yaşamak isterken delice! Ah.. verebilseydim keşke Yüreği avcunda koşan her bir anneye Tepeden tırnağa oğula ve kıza kesmiş Bir ülkeye armağan Düşlerimle sınırsız Diretmişliğimle genç Şaşkınlığımla çocuk devrederken sırdaşıma Usulca açıverdi yanağımda tomurcuk Pir sultan'ı düşün anne, şeyh bedretinn'i Börklüce'yi Torlak Kemal'i... Insanları düşün anne! Düşün ki yüreğin sallansın, Düşün ki o an güneşli güzel günlere inanan Mutlu bir yusufcuk havalansın...
MeltemCicek
Sonunda "FINISH" yazmayan bir maratondur hayat. Belirsiz yerlere koşup, en kolay yolu bulmaya çalışırsın, en azından bitsin istersin bu soluksuz yarış. Medcezirli ilişkiler, sıradan konuşmalar, mimiksiz, donuk yüzler. Ne tarafa çevirsen başını "hayır" anlaşılır. Halbuki bizim işimiz hâyırladır. Içinde kaybolunulacak bir şiir, bir kitap, bir şarkı arayaşımız... Bunların hepsi yarışın dopingleridir âdeta. Dopingleriniz bol olsun... Sevgilerimle.