Kadınlar 'eşitlik, hak, hukuk derken erkeklerin sahip olduklarını ellerinden almak istemiyorlar ki, iki cins arasındaki bu savaş, hatta sömürü gereksiz, bizim sizden tek eksiğimiz fiziksel gücümüz, birbirimizin eksiklerini tamamlayarak aynı koşullarda yaşayalım istiyoruz' diyorlar.
Niçin erkekler evde kalmıyor da, biz kalıyoruz? Niçin? Bu söz nereden çıkmış? Bu söz en basit tümceyle "kız almak" deyiminden çıkmış. Bir şey satın alınıyorsa ve talebi olmayıp alınmazsa, "elde kalmış" hatta defolu gözüyle bakılır, hoşa gitmez. İşte annelerimiz bizleri, günün birinde alınacağımız fikriyle yetiştirirse, biz de alınmayınca "elde" değil ama "evde" kalırız.