-Saklandığın yer su geçirmez değildir.Yaşam dışardan sızar içeri ve tepki vermek zorunda kalırsın.Hiç kimse de bunun gerçek olup olmadığını,sen içten misin yoksa yapmacık mısın diye sormaz.Bu soruların önemsendiği tek yer tiyatrodur.Hatta orada bile fark etmez.Seni anlıyorum,Elisabeth.Kendini bırakmanı,hareketsiz kalmanı,hayali bir sistem içinde apatiye girmeni anlıyorum.Seni anlıyorum ve seni takdir ediyorum.Hevesin geçene,tüm ilgin bitinceye kadar bu rolü oynaman gerektiğini düşünüyorum.O an geldiğinde diğer rollerini bıraktığın gibi bunu da bırakırsın.
Persona