M.t.

"İnsan,şeyleri kafasında canlandırıp,isimlendirip kavramsallaştırarak var ederken aynı zamanda da onları ait oldukları ham gerçekliğin içinden kurnazca çekip alarak yok olmalarına neden olmaktadır....Bir şeye bir isim verilip,temsil edilebilir bir hale getirilip,bir kavram niteliği kazandırıldığı andan itibaren o şey bir hakikate dönüşme ya da kendini bir ideoloji olarak dayatma pahasına bile olsa yavaş yavaş canlılığını yitirmektedir." J. Baudrillard-Neden Herşey Hala Yok Olup Gitmedi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"... mutluluk ve erdemin sırrıdır; yapmak zorunda olduğun şeyi sevmek." Cesur Yeni Dünya
"Serseriliğe başlayana kadar yaşamak nedir bilmezmişim meğer" Martin Eden (45)
-Saklandığın yer su geçirmez değildir.Yaşam dışardan sızar içeri ve tepki vermek zorunda kalırsın.Hiç kimse de bunun gerçek olup olmadığını,sen içten misin yoksa yapmacık mısın diye sormaz.Bu soruların önemsendiği tek yer tiyatrodur.Hatta orada bile fark etmez.Seni anlıyorum,Elisabeth.Kendini bırakmanı,hareketsiz kalmanı,hayali bir sistem içinde apatiye girmeni anlıyorum.Seni anlıyorum ve seni takdir ediyorum.Hevesin geçene,tüm ilgin bitinceye kadar bu rolü oynaman gerektiğini düşünüyorum.O an geldiğinde diğer rollerini bıraktığın gibi bunu da bırakırsın. Persona