m.basak

m.basak
“Gamına gamlanıp olma mahzun Demine demlenip olma mağrur Ne dem bâki, ne gam bâki Hû.” ~Muhibbi~

m.basak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·398 syf.·
Beğendi
·
2019 6. kitabı
Ayşe Kulin
8.1/10 · 22,6bin okunma
Reklam

m.basak

, 1000Kitap'a katıldı.