Mine

Mine
@Mneeee
Herkesin kafası farklı çalışır. Ben saygısızlık görünce sevildiğimden de şüphe ediyorum.Sonucta çok sevse ezip geçmezdi değil mi? Kafam böle çalışıyor.
Reklam
“Bazen hissedersin, bu bilmekten öte bir şeydir.”
“Şimdiki zaman onlara ait olabilir; ama gelecek, ki ben hep bunun için çalıştım,bana ait!”
“Zor biliyorum” Ama nasipte varsa açılır yollar. İzin ver Allah’ım.
“Ulusun bağımsızlığını yine ulusun azim ve kararı kurtaracaktır.”