Mnnc

Mnnc
@Mnnc
İlk önce kendi gözyaşlarını boğmasaydı başkalarının gözyaşlarını durdurabilir miydi ?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Özlem bekliyor senden , umutsuzluk istemiyor .
Gözyaşlarımız , gözyaşı dökmemize neden olacak etkenlerden çok daha erken terk edecekler bizi.
Biz yine de , bir yararı olacaksa , sızlanmalarımıza devam edelim ..
Duyguyu ve aklı bağdaştırmanın en iyi yolu , acıları hissetmek ve onları boğmaktır.