Gördüğümüz herşey koca bir yalan saptirilmis asimile olmuş herşey.Hayat,din, eğitim, ilişkiler ve daha birçokları neden bu kabul ediş.Edilgen insan sürüleri yığınlarca...
Düşünmek ve konuşmak anlıktır.Bir çok insan düşünmeden konuşur , konuşmuş olmak için konuşur keşke düşünme payı bıraksa kendilerine biraz ne kadar manidar olurdu...