“İnsanları incitmek kolaydır, onları iyileştirmek ise zor, hatta olanaksızdır.” diyor.
Kırmak, yapmaktan her zaman daha kolaydır.
Ve kırılan her şey, değişir ve farklılaşır.
Yani bir insan değiştiyse muhakkak kırılmıştır.
“Bir yol düşlüyorsun, ne başındasın ne de sonunda, üstünde bile değilsin ama içinden çıkamıyorsun.”
Bir yolda yürüyorsun;
" Yolun yarısı birilerinin seni dağıtmasıyla,
diğer yarısı da kendini toparlamakla geçiyor..."
“İncittiği her candan kendi canının da incindiğinin farkında değil hiçbir kul.”
Kırdığınız yerden kırılacaksınız...👌