Amery Lia

Amery Lia
@Modereina
3/10
·%30 (130/424 syf.)·
Selamlar İlk kitap bir şekilde sarmıştı ve bitirebilmiştim ancak ikinci kitap o kadar sarmadı ki, resmen kendimi zorlayarak okumaya çalıştım. Normalde asla bir kitabı yarım bırakmam ama ancak 130 küsür sayfaya kadar dayanabildim. Anlatımı çok basit, kurgu güzel ama daha kuvvetli yazılsaydı keşke. İlk kitap hadi yine iyiydi bir şekilde akıyordu ikinci kitap ise sürekli başka karakterlerin ağzından yazılmıştı ve bu şekilde beklemiyordum. Elspeth’i zaten çok az okuyabildik, Ravyn-Elspeth ilişkisine çok az değinilmişti. Hiçbir şekilde beğenmedim. İleriki zamanlarda tekrar şans verip okur muyum bilmiyorum, pek sanmıyorum açıkçası. Bu seri hakkında düşüncelerim maalesef çok parlak değil. İyi okumalar dilerim 🩷
1000Kitap
İki Çarpık TaçRachel Gillig · Olimpos Yayınları · 20241,316 okunma
Amery Lia
Aynı fikirdeyim.