çirkinler ve aptallar bu dünyada her şeyin en güzeline sahiptirler . Kafaları son derece rahat , ağızları bir karış açık , öylece oturup oyunu izleyebilirler. zafer nedir bilmezler belki ama en azından yenilgiyi de tatmazlar . hiç istiflerini bozmadan, kayıtsız gürültüsüz patırtısız yaşayıp giderler, tıpkı hepimizin yaşaması gerektiği gibi.