İsmail

İsmail
@Molokomo
Hayatınızda sizin için önemli bir yeri olan ve onsuz hayatın anlamının olmayacağını düşündüğünüz insanlara, onları ne kadar özlediğinizi ve sevdiğinizi daha sık söylemeli onlar için güzel sözler yazan mesajlar, kartlar göndermelisiniz. Hayatınızdaki önemlerini her zaman bilmeli, sevginizi hep hissetmeliler… Sevdiğiniz insana duygularınızı söyledikçe göreceksiniz ki dünya daha güzel, hayat daha anlamlı… En önemlisi bir gün, “ona onu sevdiğimi ve onu hep ne kadar özlediğimi söyleyemedim hiç” demeyeceksiniz… Pişmanlıklarınızı rafa kaldırmak, “neden zamanında yapmadım” dememek için onlara hislerinizi söylemekten korkmayın ben üzdüm ben kırdım ben kotü hisedirdim ama siz o hataya düşmeyin ); iki gözüm özledim hemde çok o gülüşünü o iyki kalbini özledim ); hemde çok bir şans ver sen desem yüzüme kapanır biliyorum ama işte insan kaybedin ce anliyor sevdiği insanın değerini kıymetini
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerinin ta içine bakıp da, Nerde kaldın, özleminden öldüm öldüm dirildim deyip sımsıkı sarılacağım günlerin hayali var yanı başımda. Beni hayata bundan daha çok ne bağlayabilir ki?);
Sensiz öyle bir yerdeyim ki Ne durabiliyorum ne gidebiliyorum Ne susabiliyorum ne konuşabiliyorum Ne ölebiliyorum ne de yaşayabiliyorum…