YAĞMUR

YAĞMUR
@MonAmii
"Kendi başınalığı çoğumuz severiz. Sevmeyenimiz de yok değildir. Nihayetinde çoğumuz duygularımızı bölüşebileceğimiz, belki sadece sessiz kalabildiğimiz biri olsun isteriz yanımızda. " Doğmuş olmanın yükünü tek başıma taşıyamazdım. " der Miguel de Unamuno. Bazen böyledir. "