Yaşlı nüfus, kurallara aldırış etmeden onlara ücretsiz olan otobüslerine binmeye devam ediyorlar. Bu gidişle sokağa çıkma yasağı gelmeyecek en azından ücretsiz olmasa şu zamanda da Erdemliden Mersine her gün sahilde dolaşmaya gelmeseler....
Lütfen paylaşın 🙏