Bilmiş cehalet ile veremedim bu savaşı
Vermedim rabbim
Biliyorsun içim yanıyor
Ah izin verseydin
neler yapardım aslında
Çiğ çiğ yerdim etlerini
Su gibi içerdim kanlarını
Nefretim kuruyana kadar cesetlerine söverdim
Sevmeye çalışmazdım asla
halı altına süpürmezdim mesela hiçbir şeyi
Sahte gülümsemelerimi saygıcıklarla süslemezdim
Hitap cümlelerinin sonuna cım eklemezdim mesela
Şuradan şuraya adım atmazdım
Ama ben ne kadar öfkeli olsam da sen izin vermezsin
ben kimseye zarar veremem
Kimseye dokunduramam can acımı
Bazen ifade ediyorum diye kandırırım kendimi
Dişlerimi sıka sıka
Biraz olsun anlatmaya çalışırım derdimi
Medeni olmaya çalışırken madeni rolü yaparım
ısırır da ısırır tenimi
Tırnaklarım geçer avuçlarıma
Ağzımdaki dişleri yutarım da
Yine sevgi dilenirim
Yüreğim dayanmıyor artık
Susturamıyorum
Zarar vermeliyim,
Arınmalıyım.
Ah izin verseydin...