Benim bir kedim var
Farklı mı farklı
Miyav der
Ciğer yer
Elma sever
Kocaman esner
Tek ayak gider
Yalan mı
Kim demiş
İnanmayan gelir
Kedim tekir
Ona gösterir
Gerçekten çok güzel bir kitaptı bir günde bitirdim.Bu diğer okuduğum çizgi film kitaplarına göre daha farklıydı çünkü diğer okuduğum kitaplarda hep çizgi filmin bazı bölümlerini yazı haline çevirip kitap yapıyorlardı lakin bu kitap farklı bu kitapta Dipper ve Mabel'in yazdığı bir kitap gibi yapılmış. Tek sıkıntı bu kitabı küçük yaştaki çocuklar okumamalı ve çizgi filmini izlememeli çünkü bu çizgi filmde ve kitapta küçük çocukların çok fazla anlayamayacağı örgütler vb. şeyler hakkında bilgi var az da olsa. Ama yine de okumanızı tavsiye ederim.Hem Mabel'den örgü örmeyi de belki öğrenirsiniz.
"Çocuklar şiirden ve aşktan anlamaz derler... Bunu diyenler, kesinlikle çocukları tanımayanlardır. Onlar her ikisinden de anlarlar, ama onların anladığını herkes anlayamaz... "