Binnur 'un okuduğum ilk kitabıydı ve kitaba aşık oldum. Fakat kitap bittiğinde beklediğim bir çok sorunun cevabını alamadım bu beni biraz üzdü. İs geçmişte yaşadıklarıyla dimdik ayakta durmayı başaran güçlü bir karakterdi. Korhan' ın geçmişini bu kitapta fazla okuyamadık ve kitap bittiğinde tek merak ettiğim korhanın geçmişiydi...
Erdem Demirel in şüphe çeken haraketleride gözümden kaçmadı tabii
Akşın o kadar komik bir karakterdi ki bazı diyologlarında gülerken kitabı düşürme endişesiyle masaya koyduğumu hatırlıyorum..
Kitabı okurken bir sayfada gülmekten karnınızın ağrıdığını, bir sayfadada gözyaşlarınızı tutamadığınızı farkediceksiniz..