~~~
-Diyorlar ki sen kimseyle konuşmak ve karşılaşmak istememe düşüncesini saplantı haline getirmişsin ve paranoyak olmaya başlamışsın.
- Ne çok şey diyorlarmış!Gevezelere güvenmemekte haklıyım!
~~~~
Meltemin estiği gökyüzünde seni bekleyen özgürlük var,
Gel gör ki sen;
'’Ya Düşersem?'’ diye sorup duruyorsun.
Peki canımın içi…
Ya uçarsan?…
( Eric Hanson )