“
İçimdekileri gizlemek dürüst bir davranış olmazdı,yapamadım.
Olduğumdan,hissettiğimden farklı davranmak bana göre değildi;yüzüme uygun bir maske bulamadım,bulsam da takmayı beceremedim,durmadı bende…
“
İsmine hayat dediğimiz bu savaşta,
kırık düşlerinden yeniden doğan,parça parça tekrar birleşenlerdir asıl kahramanlar.
Omzunuzdan öpün kendinizi…
Ben öptüm…