Şşppepoeo

Bir şeyin en iyisi olamadıktan sonra, bir hiç olmayı yeğliyor.
Reklam
Ölümse ölüm, yaşadığımız kadarının hakkını vermeliyiz.
Delirmek, o kıl payı, o her an üzerinde gezindiğimiz sırat köprüsü.
Çelişkilerin farkında olarak yaşamak! Ne denli güç bir şey bu.
Sayfa 13·Kitabı okuyor