Şşppepoeo

Daha önce pek fazla okumuyordum. Kitaplar evimizde pek sık görülmezdi. Ekmeğin daha önemli olduğu düşünülürdü. Karnımızı doyurmak zihnimizi doyurmaktan daha önemli bir işti.
Reklam
'' Nasıl oluyorda insanı mesut eden bir şey aynı zamanda felaketinin de kaynağı oluyor. ''
“Gece yıldızlara bakarsın. Benim ülkem o kadar küçük ki nerede olduğunu göremezsin bakınca. Ama böylesi daha iyi. Yıldızım herhangi bir yıldız olacak senin için. Böylece bütün yıldızları gözlemeyi seveceksin. Hepsi dostun olacak.”
İnsanlarla birlikteyken de yalnız kalınır.
Eğer kelebekleri tanımak istiyorsak bir kaç tırtıla katlanmak gerekir.
Reklam