Hayatın ya da içinde yaşadığımız şeyin çok güzel olmadığını biliyorum hiç bir zaman iyi bir yer olmadı hiç bir zamanda olmayacak bazen her şey o kadar anlamsız geliyorki sadece çevremi güzelleştirmeye çalışıyorum en azından bir anı mutlu bir an olarak hatırlatmak anlam bulmasamda yaşamaya değer olduğunu kabul etmek için yeterli