Normalde pek paylaşmam, kutlamam da. Rakamların da benim için özel bir anlamı yok. Hiçbir yaşımdan bir beklentim de olmadı. Ama bir süredir birçok şey için savaşıyorum, didinip duruyorum. Belki de bundan dolayı rakamlardan değilse bile gelecek yıllarımdan çokça ümitliyim.
Harcadığım bu kadar zamanın ve verdiğim bu kadar emeğin bir karşılığı olacağına inanıyorum.
Ve ben biliyorum ki bir şey için ne kadar emek verilirse verilsin onu tamamlayacak olan şey duadır. Bunu da bu yüzden burada paylaşmak istedim. Belki emeğimi tamamlayacak bir-iki "Amin" bulabilirim...