(Hz. Yakub) Ben bu büyük acımı ve tüm sıkıntılarımı sadece Allah’a arz ediyorum. (Başka hiç kimseye ne minnet ediyorum ne de medet bekliyorum.) Ve Allah’tan (bir feraset ve faziletle) sizin bilmediğiniz (ve akıl erdiremediğiniz) nice şeyleri de biliyorum.
Yunus suresi 86. Ayet
Dürüst olmak gerekirse yazmak veya düşünmek yerine... Kısa özet olarak Benim düşünceme göre yazılsa daha uygun olurdu... :) Çünkü dürüst olmak her zaman gereklidir... :))