Geldik gidiyoruz,
Gelip kalan yok...
Topraga düşünce de
Dalıp çıkan yok...
Kendini
O kadar da önemli zannetme,
Nice öylesi vardı ki;
Bugün hatırlayan yok...
-Bedirhan Gökçe
Kendini aramak, kendini kaybetmenin bir diğer şeklidir. Osho
Öz'ün dışarıda arandığı her yolculuk, aslında senden uzaklaşarak başlar. Kendini bulmak için önce aramaktan vazgeçmen gerekir.
O hiç konuşmayan iç sesin aslında en çok duymak istemediğin şeyleri fısıldıyor olabilir. İnsanlar düşünmemek için sosyal medyada kayboluyor... Ama sen buraya kadar geldiysen, bu söz seninle ilgili...