Farkinda olmalı insan, Bir damlacık sudan yaratıldığını farketmeli.
Anne karnına sıgarken dünyaya neden sığmadığını ve en sonunda bir metre karelik yere nasil sığmak zorunda kalacağını farketmeli. Henüz bebekken "dünya benim" dercesine avuclarinin simski kapali oldugunu, ölürkende ayni avuçların "herseyi bırakıp gidiyorum iste" dercesine apaçık oldugunu farketmeli... Ve ona göre yaşamalı.
Selam ve Dua ile Hayirli Cumalar.