Başına bir şey gelirse şöyle yapsaydım,böyle olurdu diye hayıflanıp durma.Allah'ın takdiri bu ;O,ne dilerse yapar de.Zira eğer kelimesi,şeytani memnun edecek işlerin kapısını açar.
Affetmeyerek asıl kenfimizi cezalandırıyoruz.Kendimizi,ruhumuzda ağır yükler taşımaya mahkum ediyoruz.Affetmeyi, karşımızdaki kişiye bir lütuf olarak düşünüyoruz,halbuki affetmek,en başta kendimize yaptığımiz bir iyiliktir.