Sen de her an yanlış yapma riski taşıyan bir varlıksın.O halde senin biraz sonra daha beter bir şekilde yanılmayacağını kim garanti edebilir?Bu durum aşırı gurur ve kibirden olabileceği gibi,ben ona iyilik yaptım,o bana bunu nasıl yaptı diye, yaptığımız iyiliği Allah için değil de kullar için yaptığımızı ifade ediyor.Bu ise bizim davranışlarımızı ve neyi kimin için yaptığımızı sorgulamamızı gerektiriyor.Yaptıklarımızı unutup sadece Allah'ın bilip makbul saymasını yeterli görme seviyesine ulaşmamız lâzım
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan yapısı gereği, dört dörtlük olmadığı için hata yapma riski yüksektir.Bu yüzden,"Hafıza-i beşer nisyan ile malüldür."denir.Her insan yanılabilir, yanlış yapabilir.