Aslı

Aslı
@Mrdmgrz7
Bu konuda yalnız değilsin Zeze
"Bizim en büyük kusurumuz herkesi kendimiz gibi sanmamızdı..."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Uyuyalım . İnsan uyudu mu her şeyi unutur ."
Alıntı
Tavrımız Net...
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."
Alıntı
"Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor. <3
Alıntı