Geçmişime, geleceğime, hayatımın bütün zamanlarına bakıyorum ve zamanın bir erozyon olduğunu düşünüyorum. Zaman üstümüzden geçiyor, bizi ve her șeyi
incecik rendeliyor, her șeyi toza dönüştürüyor.
"Bir insan iyi mi kötü mü öğrenmek istiyorsan bekle.. elbet içinin karasını göstereceği bir șey olur," derdi, "melek sandıklarının șeytan kesilmesi karşılarına bir küçücük firsat çıkmasına bakar."