Mustafa

Mustafa
@Mrly4
Sanki seninle tüm dünyaya karşı savaşmışım ama sen savaş bitince ilk iş beni vurmuşsun
"Karşımdaki insanda soğukluk hissettiğim an buz gibi olurum, beni unutanı ben zaten çoktan unutmuşumdur. Değersiz hissettiğim hiçbir yerde durmam. Benim sadece bana olan sevgisinden emin olduğum insanlara zamanım var.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Yeni bir şeye başlayacak ne enerjim ne cesaretim var. Olduğum yerde sayıyorum. Sonra hiçbir şey yapmamanın huzursuzluğu içinde boğuluyorum. Ve bu döngüyle yaşlanıp gidiyorum. Yeniden başlamam gerek...
Yorulduk üstadım. öylece oturarak yorulduk. Bir tutam şefkat aramaktan, vefa yoksulluğundan, insanları seyretmekten ve insanlığı gözlemekten yorulduk. Çok severek haddimizi aşıyoruz üstadım. Ya yanlış zamanın insanlarıyız, ya da insanlık için yanlış bir zamandayız.
Farkında olmadan beni kırdıysanız özür dilemeyin. Sebep olduğunuz hasarın farkına vardığınız için özür dileyin. Çünkü diğer türlü aynı hatayı tekrarlayıp duruyorsunuz. Ve ben ne yazık ki aynı hataları defalarca kabullenecek kadar merhamete sahip değilim.
Hayat
"Uyuyalım.İnsan uyudu mu her şeyi unutur."