M.

Ulu Tanrı'nın bana acıyıp hiç değilse karşı çatıya ötsün diye bir kuş göndermesini diliyorum.
Reklam
Delirmenin insanı yaşattığı söylenir; en azından bilinç kaybolduğu için daha az acı çekilir; ölü gibi uyunur.
Herkes tarafından bu şekilde yüzüstü bırakılmışken içimde hissettiğim şiddetli ve bilinmeyen sarsıntıları neden kendime anlatmayı denemeyeceğim ki?
İçinde işe yarayan tek şeyin şu cümle olduğu bir kitap okuduğumu hatırlıyorum, ' insanların hepsi belirsiz bir süre için ertelenen ölüm cezasına mahkumdurlar."
Öldürmek neye yarar? ..... Demir parmaklıkların sağlamlığına güvenmiyorsanız, hayvanat bahçelerini açmaya nasıl cesaret ediyorsunuz ?
Reklam