Kitabı çok beğendim akıcı ve güzeldi Kocadiş 'in başından çok şey geçti başına gelmeyen kalmadı kitabın son sayfalarında ateş insanlar çıkmaza koyuyordu halk 'ı. Ateş insanlar her yerden çıkıyorlardı. Sonunda Kocadiş ve Tezcan kalsada sonu güzel bitti. Çevirmen son kısma açıklamalar ve paylaşımlar da eklemişti kitap baştan sona çok güzeldi. Iyi okumalar
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!