"Kendi kendinin patronu olmayı öğren,kimsenin etkisi altında kalma! Sessiz... Sakın... Ama inatla yaşa! Herkesi dinle, ama senin için en iyisi neyse, onu yap..."
Bir huzursuzluk var içimde. Sanki fazla gelmişim dünyaya bugün. Kaçmak istedim ama kaçacak yerim yoktu benim. Sığınacak bir limanım da .
Bende bir roman karakteri olmaya karar verdim. Hep yaptığım gibi.... Ne zaman kendi hayatımdan kaçsam bı romanın kahramanı oluveririm. Sanki roman bitince bende kayıplara karışacakmışım gibi.... Ama uyanıyorsun işte bitince gerçek hayata! Hiç bitmesin o romanlar hiç gerçek yaşama dönmim bende....