Niye var, çığlıklara kapanacaksa kulaklar? Niye var, "Adalet!" diye haykırmayacaksa dudaklar? Ne diye var, ceza almayacaksa sanıklar ve ne diye var, koruyamayacaksak çocuklar? Ve... Niye var, sevemeyeceksek kadınlar?
Bir şeytan, bir melek, bir ben kafamın içindeki topal masaya oturduk. Fikirlerim melektendi, fiillerim şeytandan Geçiyor zaman... Birbirini kovalıyor melek ve şeytan. Tik tak!