Herşeye rağmen iyiki doğdum diyorum her ne kadar haftalar ca günlerce doğduğum güne lanet etsemde olsun iyiki doğmuşum demek daha önemli bence 6 şubat bazılarına ölüm olurken bazilarimiza yaşam günu oldu daha 6 şubata daha var ama bu sene yeri geldi güldüm yeri geldim ağladım yeri geldi kaza da yaptım yeri geldi gazladım da iyiki yapmişim bu arada 6 şubatı asla unutamam o depremden etkilenmiş biri olarak asla ama asla unutmam ve açikcası da unutulması mümkün değil bu msj okuyanların belki bir kısmı beni tanimaz ama ben ecrin kılınç devamıda sizde bu yılın sonunda o çok istediğim mesleğime de kavuşmak istiyorum tabikide lafı çok uzattım aslında daha da uzatırdım ama sıkılmışsınizdir bakalım bu yaş bize hangi kötü günleri getirecek belki bu sene şansım yaver gider ve kader bana küçük bir süpriz yapar iyi akşamlar
Herşeye rağmen iyiki doğdum diyorum her ne kadar haftalar ca günlerce doğduğum güne lanet etsemde olsun iyiki doğmuşum demek daha önemli bence 6 şubat bazılarına ölüm olurken bazilarimiza yaşam günu oldu daha 6 şubata daha var ama bu sene yeri geldi güldüm yeri geldim ağladım yeri geldi kaza da yaptım yeri geldi gazladım da iyiki yapmişim bu arada 6 şubatı asla unutamam o depremden etkilenmiş biri olarak asla ama asla unutmam ve açikcası da unutulması mümkün değil bu msj okuyanların belki bir kısmı beni tanimaz ama ben ecrin kılınç devamıda sizde bu yılın sonunda o çok istediğim mesleğime de kavuşmak istiyorum tabikide lafı çok uzattım aslında daha da uzatırdım ama sıkılmışsınizdir bakalım bu yaş bize hangi kötü günleri getirecek belki bu sene şansım yaver gider ve kader bana küçük bir süpriz yapar iyi akşamlar