Berçem Şeker

Berçem Şeker
@Mrs_karabey
SPOİLER İÇERİR KİTABI OKUMADISANIZ İNCELEMEYİ OKUMAYIN LÜTFEN!
10/10
·360 syf.·
Beğendi
·
2023 21. kitabı
Kitap bence baya iyidi hem yazım dili hem konusu. Üçüncü kişi ağzından yazılan kitaplara gelende çok fazla ısınamam ben ama bu gerçekten çok farklı. Size sanki karakterden okuyormuş hissi veriyor. Asla yabancılık çekmiyorsunuz. Denize çok ısındım onun ölmesi günlüğe yazdıkları beni çok etkiledi. Defne’ye yeri geldi kızdım yeri geldi onun adına üzüldüm ama onu da çok sevdim. Ve Mert… Mert çok güzel seven bir karakter gerçekten. Defne’ye onu bu kadar seven adamı bıraktığı için çok kızdım. Her neyse kısacası kitap gayet güzeldi tavsiye ediyorum kesinlikle okumalısınız.
1000Kitap
Aşkın -De HaliBüşra Yılmaz · Epsilon Yayınevi · 2022984 okunma