Delirmek.. yaşama özgü müdür? Bizi delirten damarlarımızda akan yaşama arzusu m bir yerde? Ama ya yaşamak istemeyenler? Onların da delisi yok mu? evet ama yaşamak istemeyenin yaşamak istememe sebebi bile bir yerde yaşamın ta kendisi aslında yani bir insanı yaşama küstüren de yaşamın kendisidir yaşamda o insanın ortaya çıkardıklarıdır. Bir insan görülmez bilinmezse ve sığamazsa 8 milyar insanın sığdığı şu kocaman ama bir o kadar da küçük şu dünyaya. bunu ona düşündüren de yaşamın ta kendisidir aslında. Yani evet delirmek yaşama özgüdür zira yaşamayanın yaşam uğrunda kaybedebileceği bir aklı yoktur keza delirmek için zamanı da. Çünkü delirmek zaman işidir. Yavaş yavaş vurar her insan taşa birden vurarsa eli acır sonra. Yavaş yavaş yitirdik taşları da insanlarımızı da. Vura vura. Kanata kanata.