Bazen insanlar çekip giderler. Size en güzel siyahı ve geceleri bırakıp maviye hasret ederler. Bazen insanlar giderler. İşte o gidenler kalanlar tarafından özlenir, beklenirler. Ya gidenler? Haklı sebepleri var mıdır bir çiçeği ait olduğu dalından koparıp vazoya dikmek için?