Yıkık dökük ruhumun parçalarını sokaklardan topluyorum sahi kim dağıtmıştı beni? Sen dedi. Sen yaptın onu biz yaptık. Biz attık her tarafa bizim parçalarımızı sen aradın aradın tek tek topladın ruhuna ait organları bir tek kalbin kaldı kalbini bulamadın ve şimdi kanıyor ortasından ruhun. Herkesten sakınıp bir ona açıyorsun imtihandır geçer geçecek biliyorsun ama ya geçmezse? Geçecek diyorum ne için inanmıyorsun? Çünkü kabuk bağlamış yaraların izi kalır hep. İzi kalır ama acır mı ki? Sen baktıkça hatırlamaz mısın acısını? Belki yara bandı yapıştırırız üstüne geçer. Yara bandı… sahi yara bandı ne için kırık dökük ruhum hâla bir değil anladım çünkü onu bir tutan yara bandı onu o yapan her şeyden çok inandığı yaradanı