On dört yaşında birine göre ruhun fazla yaşlı değil mi? Peki delirmenin yaşı olur mu? Sen delirdin mi ki? Bilmem niye yazayım yoksa? Deliler mi yazar hep? Bazen aşıklar da yazar ama çok geçmez onlar da delirir. Yazanlar hep deli yani. Evet öyle. Sen neden delisin? Niye yazıyorsun? Bilmem tutku diyip geçsem? Olur mu?