Bıraksanız sayfalarca yazardım aşk hakkında. Sevdi beni derdim sevdim onu. Ama aşk her zaman mutlu hissettirmezmiş aşk bazen nefret kokarmış. Aşk bazen tüm evreni gezip içerisinde kendini aradığın gözleri onda buldun sanırken onun gözlerinde bedeninin paramparça olduğunu görmekmiş. Aşk yanılmak ve sevilmeyi sevmek sanabilmek demekmiş. Yıllarca ruhu yalnız kalan çocukların en ufak şekere kanıp kaçırılabilmesi demekmiş aşk. Emek vermek ama sonunda dağılmış da olabilmekmiş aşk. Beklemek ve kandırılmakla sertçe yere çarpan avuçlarımın orta yerine yazılmış kaderin adıymış aşk