İnsanın gözü yalnızca kederi ve acıyı görür de mutluluğu fark etmez. Fakat bir an için bir düşün, mutluluktan da yeterince payımızı aldığımızı görürüz.
Evet insan ömrünü iki kere ikinin peşinde geçirir, bu uğurda denizler aşar, yaşamını harcar, ama aradığı gerçeği eline geçirmekten inanın ki korkar. Çünkü onu bulur bulmaz, artık arayacak başka bir şeyinin kalmayacağını bilir.