“Gerçekten evde olmak kendi içinde evdeymiş gibi rahat hissetmektir. Senin kendi içinde evdeymiş gibi rahat hissettiğini sanmıyorum. Belki hiç hissetmedin. Belki hayatın boyunca evi yanlış bir yerde aradın.”
Tanrı’nın onu nasıl yücelttiğimiz, hatta bunu yapıp yapmadığımız konusunda bile bir isteği olmadığını söyleyebilirim. O halde izin ver de Tanri'yi kendi tarzımda seveyim.